Update

Har fiskat 1 timme i slussen sedan gösfisket för en vecka sedan, har haft lite annat för mig de senaste dagarna, sedan vill jag även påpeka att vädret här i Falun har varit så dåligt som dåligt kan bli!

Och fortsatt dåligt ska det bli enligt norrmännen men har jag tur så lovar jag att det blir lite gösfiske under helgen, då ska jag knipa ett nytt PB och lägga upp här.

Bli inte för otåliga nu, fiska kommer jag alltid fortsätta med C:

Ps. Mitt nuvarande PB i Gös ligger på 0.00 kg så det blir inte så svårt . Ds

 

Peace

En reaktion på ”Update

Kommentera

