Laddar inför en heldag på Grycken.

Vaknade långt innan jag egentligen skulle ha vaknat, lite smått uppspelt över att det kan vankas stor fisk under dagen- Med tanke på att vi ska spendera över 10 timmar på sjön så är det verkligen ingen omöjlighet.

Nu ska jag bre mig ett par goda salamimackor sen så ska jag ta mitt pick och pack och bege mig! – rapport kommer…

Peace

En reaktion på ”Laddar inför en heldag på Grycken.

  1. Ramlade in här av en osannolik slump och måste bara trycka av detta: du skriver sällsynt bra, så bra att jag som ägnat 20 år åt skrivande sitter med ett leende på läpparna.
    Antagligen är du en naturbegåvning som är totalt ointresserad av litteratur och det skrivna språket, men jag kan försäkra dig om att det finns etablerade författare som inte besitter den berättarförmåga du har.
    Mina slutord blir: gör något av din skrivartalang!
    De ädlaste fiskarna går aldrig mitt i strömmen, min vän.
    Peace!

Kommentera

