4 Nya beten!

Idag när kom jag hem och fick äntligen plocka ner de senaste 4 betena som jag tidigare talat om, det var som vanligt för mig en fröjd att få titta på resultatet, wolfcreeks C&W lack är enastående!!!

Tänkte presentera de två som jag vart lite nöjdare med

Gerillarödingen- Varav namnet? Vet inte riktigt men jag tyckte det liknade en röding som har målat sig för lite jungle-action eller något i den stilen. Cool färg som senare ska få dekorera 3-6 av mina kommande chillybeans. Spännande!

Bäckröding – Varav namnet? Jo tanken var att man skulle räkna ut det själv genom att titta på bilden. Snälla kommentera om ni tänkte följande ord efter att ha tittat på bilden – ”nemen det är ju en BÄCKRÖDING”. Min första fiskimmitation!

Fan vad spännande det ska bli att prova gången på de här gobitarna imorgon, har jag tur så hänger även jacke med och då får jag även se hurdant hans små läckerheter spatserar på catwalken. Förhoppningsvis så kommer även självaste Nisse och kanske Patrik ha något färdigt nästa vecka!

Stay tuned yao – peace!

Kommentera

