Kort update

Jag har gjort iordning de 6 nya chillybeansen och har även testkört dom en del i vattnet, tyvärr så måste jag använda svans på 5 av 6, tanken var från början att betet inte skulle ha någon svans men den svanslösagången har tyvärr blivit alldeles för livlig ! Bilder kommer så fort jag får tummen ur röven och kameraladdaren in i vägguttaget.

Jag+ Jacke satt även i källaren en stund i kväll och bokstavligen bajsade fler beten. Jacke fick ihop 5 nya kroppar, jag fick ihop 2 nya kroppar med bly och allt, 2 helt nya modeller dessutom. Jag har även öst ner bly i 6 nya chillybeans, dessa fick rikligt med bly i sig då jag tänkte att de ska fiskas lite fortare och/eller djupare. Samma kväll så gjorde jag även 2 exemplar av en ny lie mindre tailmodell och även ett till tailbait som påminner om ett jag tidigare gjort, rättare sagt så lyckades jag göra ett excakt likadant.

Värt att nämna är att jag även fick se jackes 5 senaste drag, alla var grymma men två av dem sticker ut lite extra! Bild incoming ASAP!

Nu så är det läggdags, jag är trött och fattar inte ens själv vad jag skriver om!

Pz!!

Kommentera

