Fler godbitar!

Tjena!

Har precis plockat ner ytterligare några små fiskedrag från hjulet idag, när jag gjorde det slog det mig hur längesedan det var jag laddade upp några bilder på färska och oskuldsfulla beten.

Varsågoda

Här är 2 randoms (fr. v) utan namn och identitet, samt en Papabean i ett flummigt(?) färgmönster. En av randomsen är en mer eller mindre inverterad version av gerillarödingen, med grön mage och orange rygg istället för vice versa.

Här är 3 nya Chillybeans! Med flera lager glitterblandad lack har dessa lyckats bli lite fetare och tyngre, inte då menat som en hiphoppare använder orden. Utan det är så mycket lack och glitter på dessa att de har blivit ca 15-20 g tyngre än originalen! Tanken var från början att alla dessa skulle ha blå rygg, röda fenor, röda ögon, vitt huvud och heta ”frostmörten”. Men jag föll som vanligt för suget att experimentera med färger…

Här kommer 3 till, till vänster kan man se den ursprungliga idén fast med lite ljusare ögon. Längst till höger ser vi ännu en spökliknande varelse med vita fenor. Jag vet inte vad det är men jag gillar verkligen vita fenor :q .

Ryggen!

Här är mitt 5e färdiga drag, har bara glömt att publicera det då jag fick lite problem med lackningen! Sunkisen kallar jag den just för att det ser så sunkigt ut!

Här är borrkungens drag! En liten svart-guldig galning och en medveten pigliknelse.

Här är ryggen på piggen, det började med en misslyckad nätsprayning men resultatet vart riktigt coolt, särskilt till den starka gröna färgen som täcker dess kropp. Hoppas borrkugen kommer över snart o gör fler ryggar som denna😉 När borrkungen laddar upp bilder från den senaste fisketuren så ska jag avslöja vem det är !

Här ligger 3 snipers och campar! Namnet är ju rätt uppenbart !!

Just nu har jag nästan ett helt tjog beten på g, även ett par nya varianter!

Peace!

Kommentera

