Nytt skit!

Här är ännu en trupp utav mina kommande trofasta små tjänare!

Papabean och en sunkis i ett lite mindre sunkigt färgmönster. Den enorma tailen förhindrar nästan all side-2-side gång på sunkisen men som kompensation så fladdrar den minst sagt förföriskt när man spinner hem den, spännande!

Säsongen nalkas med stormsteg och dreglet sipprar sakta ner för min knubbiga lilla haka varje gång en tanke om fiske susar förbi..

=). Vad ska man säga? Jag hoppas även att det blir en del fiskartat dreglande över dessa.. Dessa går både att spinna och knycka, tror detta blir mitt vårbete number one!!

Nu ska jag jobba vidare!

Peace!

 

 

 

Kommentera

