Dagspöke Borre

megeesDSC_0024

Här är mitt försök till en abborrimmitation. Jag är ganska så nöjd med resultatet, dessa två av de fyra är jag mest nöjd med och därför kommer de att slussas vidare till Östersund där Mr.Tobbe och hans vän ska fiska med dem!

I verkstaden ligger nu massor med färdiga kroppar. Just nu så är inte min kreativitet när det gäller målningen på topp och det är just därför jag sitter nere i källaren och snider kroppar samtidigt som jag betar mig igenom åtskilliga mängder med ljudböcker. Just nu är det boken om Bilbo som gäller, lagom passande till filmens release.

Peace!

En reaktion på ”Dagspöke Borre

Kommentera

