Beten!!

Idag satte jag svansar på ett gäng beten som har legat färdiga under juleveckan. Ett gäng jag inte drar mig för att presentera!

Mört

Här har vi en mörtversion av Dagspöket. Det är inte direkt det roligaste färgmönstret att måla, men resultatet blir ack så vackert.

papiDSC_0040DSC_0051

Att det tog över ett år för mig att ge mig på denna är nästan lite pinsamt. Men nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gjort en smått egen variant av den välkända Papegojan.

DSC_0032

Även en rackare med grön svans. Fast är svårt för mig att säga vad som ser bäst ut – det får gäddorna avgöra.

samling

Kommer att mecka beten till och med den 25e Februari, sen ska jag resa. Droppa en kommentar om du känner att du skulle vilja ha en i draglådan😉.

Peace!

6 reaktioner på ”Beten!!

  1. Riktigt schyssta beten! Vad är det för längd och vikt på dem? Tänkte även kolla pris och om de är snabbt sjunkande?

  2. Tja Mattias! Kul att du gillar dem. De väger ca 75 gram, längden vet jag inte riktigt, men ligger runt 12 cm. Priset ligger för närvarande på 220 spänn styck, 400 om du köper två =). Jag har några på g som jag kanske kommer hinna färdigställa innan jag åker bort. Hör gärna av dig till f.sundberg89@gmail.com om det är någon speciell färg du önskar.

Kommentera

