Hepp!

Har varit halvt utan internet under en kortare tid vilket har lett till att jag inte har kunnat lägga ner allt för mycket tid på bloggen.

Men jag håller hårt i min Nya Zealand biljett och har faktiskt planerat mina första veckor lite.

Jag kommer till en början bosätta mig i huvudstaden Wellington för att förhoppningsvis stöta på lite sköna människor. Vad som mer lockar är att det finns en flod med en parallell bussled vilket möjliggör spontana fisketurer under tiden då jag jobbar. Floden heter ”Hutt river” och jag har redan kommit i kontakt med en föredetta guide som har guidat i området i ca 10 år. Om han hade tid och ändå hade tänkt att fiska så skulle han ta med mig på en tur och lära mig lite knep.

Här är ett klipp som visar när den före detta guiden Andrew fiskar vid floden under en dag i Mars!

Hoppas det går lika bra när jag kommer ner!

Peace!

Kommentera

