Pryyyylar!!

Idag bröt prylsjukan ut ordentligt, alla prylar jag tidigare i veckan satt hemma och beställde ramlade in från höger och vänster.

Gissa om det känns underbart att ha i stort sett allt jag behöver inför resan? – Tält, sovsäck, liggunderlag, vadare, vadar/vandrarskor, flugspö med ny lina och extra spötop, det kan verkligen inte kännas bättre än så här.

Visionvaderz

Vision hipvaders, sjukt smidiga och lätta att ta med❤.

DSC_0020

Simms vadar/fritidsskor som både passar till vadarna och som är riktigt sköna att gå i.

DSC_0028

Och så den omtalade guideline experience linan #6 i dov grön färg vilket passar perfekt till att bedra Nya Zealands skygga öringar med.

DSC_0026

Ja vad finns det mer att säga? Det känns som om detta kommer att bli riktigt jävla kul. Det är nästan så illa att jag skulle kunna ta på mig grejerna för att bege mig till kålgårn och dra några  kast med det nya ”kittet”. Nu återstår bara en lång tids väntan tills dessa ska brukas i fält på riktigt.

ååh…

Peace!

Ps. Checka ett till klipp från trakterna jag kommer att hålla till vid i början! Även detta med Andrew som eventuellt kommer att bli min guide =)

Kommentera

