Standbrationen

Snart kommer min kanske näst sista lördag i Sverige att gry. Det blir en lördag som jag givetvis ska ägna åt gäddfiske.

Jag har under de senaste dagarna suttit vid datorn och kollat in angelfiske filmen från Sävsjöström, jag blir bara så fullkomligt peppad på isfiske när jag ser den. Jag hoppas att vi kommer få vara med om något liknande under denna magiska lördag som ska tillbringas på Varpan!

(Fast vi kommer att se till så att de gäddor vi får inte kommer att få vara med om något som liknar hanteringen av den från Sävsjöström)

För er som inte förstår vilket klipp jag talar om, varsågoda: http://www.youtube.com/watch?v=xfadyKQ2j8o

lol!

Kommentera

