Dags for ett litet aventyr!

Under de senaste dagarna har jag kant mig aningen forvirrad och osaker pa vad jag vill gora med min visit i Nya Zealand. Efter lang efterforskning och mycket prat med olika kiwis i fiskebutiker sa har jag kommit fram till att det kan bli ganska klurigt att komma ut pa nagot aventyr med hjalp av endast buss, ryggsack och bil. Med tanke pa den packning jag har sa har jag aven kommit fram till att det skulle bli javligt jobbigt att vandra omkring endast kring en flod och talta omkring den, det skulle nog helt enkelt inte bli nagon succe.

Igar akte jag hela vagen fran Auckland till Wellington vilket tog 11timmar med buss vilket var lite smasegt, men den oerhort vackra naturen lyckades halla min hjarna pa hogvarv. Det snurrade som allra mest i huvudet pa mig nar vi akte forbi alla harliga och kristallklara floder som sipprade forbi under vagarna, jag ville bara kliva rakt av bussen for att borja fiska.

Tank att fa glida omkring helt fritt pa kontinenten och stanna for fiske och vandring precis dar det passar mig, nar det passar mig.

Sa idag bestamde jag, rakt av, att jag skulle kopa en bil och bara bege mig ner till sydon for att fiska, kora bil, fiska och inte gora sa mkt annat, kanske ata lite mat.

Jag bestamde inte bara att jag skulle kopa en bil, jag gjorde det ocksa, sa till helgen borjar aventyret 4real. Kan inte vanta!

Peace out!

3 reaktioner på ”Dags for ett litet aventyr!

Kommentera

