Det våras för lite gädda, igen

Mitt i Gotlandssnacket tänkte jag klämma till med att jag ska åka till Norrbotten för att fiska både gädda och havsöring imorgon. Med en lokal hjälte vid min sida så känner jag på mig att den här turen kan bli ganska lyckad.

Men vem vet vad som händer när man lider av fisklöshetens förbannelse?

Har fiskat lite i min favoritsjö här hemma efter Gotland. Och det är faktiskt nu som gäddfisket kan bli som allra mest fartfyllt. Så stay tooned så kommer förhoppningsvis någon bild på en riktigt grym fisk snart.

Några snabba från veckan;

DSC_0006DSC_0011

Stefan håller aldrig nollan.

DSC_0014DSC_0009

PZ!

 

 

Kommentera

